Stichting AURO

OBS de Zuidooster is onderdeel van Stichting AURO, een stichting voor openbaar primair basisonderwijs waaronder 9 scholen vallen in de gemeenten Aalsmeer, Uithoorn en De Ronde Venen.

Missie van stichting AURO

De scholen worden gekenmerkt door verscheidenheid. De buurt, omvang en leerlingenpopulatie verschilt van school tot school. Onderwijskwaliteit staat hoog in het vaandel van alle AURO-scholen. Dit komt bijvoorbeeld tot uiting in het regelmatig bijscholen van het personeel en het gebruik van actuele lesmethoden.

Visie van stichting AURO

De scholen worden gekenmerkt door een identiteit die past bij het voedingsgebied waarin de school staat. De buurt, omvang en leerlingenpopulatie verschillen van school tot school en de visie en ambitie van de school zijn hierop afgestemd. Onderwijskwaliteit staat hoog in het vaandel van alle AURO-scholen. Dit komt bijvoorbeeld tot uiting in het regelmatig bijscholen van het personeel, het gebruik van actuele lesmethoden en de inzet van ICT en muziek in het onderwijs.

Rendementsweg 20 B-7 (2e verdieping, pand van Wifac)

3641 SL  Mijdrecht(telefoon: 0297 255 116, maar per e-mail zijn wij beter bereikbaar

t: 0297 255 116   @: secretariaat@stichtingauro.nl

www.stichtingauro.nl