Kennismaking

Wanneer uw kind in de buurt van de school woont en wij hebben plek, maken wij graag kennis. Er is dan een kennismakingsgesprek met de directeur en daarna een rondleiding door de school. Aan het eind van de rondleiding krijgen ouders een inschrijfformulier mee. Wij vragen ouders om, wanneer zij niet voor onze school kiezen, een terugkoppeling te geven. Wij reserveren tot die tijd een plek voor het kind.

Een aantal maanden voordat het kind 4 jaar wordt, neemt de leerkracht contact met de ouders op om wenafspraken te maken. Kinderen mogen hier starten vanaf de vierde verjaardag. Dit gaat in overleg met de school. Bijvoorbeeld wanneer kinderen vlak voor de zomervakantie vier jaar worden, kunnen we met elkaar beslissen om te starten na de zomervakantie.

Ouders kunnen een kennismakingsgesprek aanvragen door een e-mail te sturen naar info@obszuidooster.nl of bellen naar 0297 366 663